دسته بیل چوبی

دسته بیل ها از جنس های مختلفی ساخته می‌شوند، اما در کشور ما دسته بیل های چوبی یا دسته بیل کشاورزی پر مصرف تر از جنس های دیگر هستند. برای بیل های فلزی می توان هم دسته بیل چوبی به کار برد و هم دسته بیل فلزی. اما همانطور که گفته شد، فروش دسته بیل چوبی رونق بیشتری دارد.

از جمله مزایایی که دسته بیل چوبی نسبت به دسته بیل فلزی دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت دسته بیل چوبی نسب به دسته بیل های فلزی و فایبرگلاس کمتر است.
  • این نوع دسته بیل ها سبک و انعطاف پذیر هستند و اگر در نگهداری آن ها دقت شود تا چند سال نیز عمر خواهند داشت.
  • اگر آسیب جزئی ببینند به سادگی با سمباده و چسب می توان آن ها را ترمیم کرد. و زمانی هم که آسیب ببیند تویض آن ها نسبت به انواع دیگر آسان تر است.
  • وزن دسته بیل چوبی نسبت به دسته بیل فلزی کمتر است.
  • دسته بیل های چوبی قالبیت زیادی در جذب لرزش و شوک دارند که باعث می شود کار با آن ها راحت تر باشد.

هنگام خرید دسته بیل چوبی باید دو فاکتور وزن و سختی آن را در اولیت قرار داد . همچنین صاف بودن سطح دسته بیل چوبی نیز یکی دیگر از معیار های کیفی این محصولات می باشد.

طول دسته بیل چوبی

انتخاب سایز مناسب برای دسته بیل باعث می شود تا هنگام کار فشار کمتری به کمر و زانوهای شما بیاید. طول دسته بیل پیشنهادی برای افراد با قد متوسط 150 سانتی متر است. در واقع برای انتخاب دسته بیل مناسب برای خودتان بهتر است طول بیل به همراه شفت آن به سینه تان برسد در این صورت از خم شدن مداوم هنگام کار جلوگیری خواهد شد. البته با توجه به نوع کار، این اندازه می تواند کمتر یا بیشتر شود. هرچه طول دسته بیل بلندتر باشد می توان بارهای سنگین‌تر را راحت‌تر با آن جابه جا نمود.

لطفا برای اطلاع از جدید ترین قیمت دسته بیل روسی با شماره های زیر تماس بگیرید:

04133254068
04133254071